➡️ BLACK FRIDAY - 30% ZNIŻKI na wszystko kończy się 02:03:25

Zaloguj sie

➡️ BLACK FRIDAY - 30% ZNIŻKI na wszystko kończy się 02:03:25

Warunki dostawy i płatności

Towary są dostarczane zgodnie z wyborem Klienta za pośrednictwem firmy Zásilkovna s.r.o., REGON (IČ) 28408306, z siedzibą Českomoravská 2408/1a, Praga 9, kod pocztowy 190 00, Republika Czeska (zwana dalej również „przewoźnik”).

Klient jest informowany o cenie przesyłki i opłacie dodatkowej za płatność za pobraniem podczas składania zamówienia w sklepie internetowym.

W przewoźnik skontaktuje się z Klientem za pośrednictwem poczty elektronicznej, ewentualnie SMS w sprawie terminu dostawy. Po nieudanej dostawie przesyłka zostanie zwrócona do Sprzedawcy.

Klient przyjmuje do wiadomości, że:

  • Zamówiony towar wysyłany jest za pośrednictwem firmy przewozowej, która realizuje dostawę towaru.
  • Zamówione towary są zazwyczaj wysyłane w ciągu 2 (dwóch) dni roboczych od otrzymania zamówienia w przypadku płatności przy odbiorze i w ciągu 2 (dwóch) dni roboczych od otrzymania płatności w przypadku przedpłaty, jeśli towary znajdują się w magazynie.
  • Klient zawsze jest informowany na swój adres e-mail o wysyłce zamówienia. Jeśli zamówionego towar nie jest dostępny w magazynie, Klient zostaje o tym powiadomiony przez e-mail i otrzymuje informację o możliwości podjęcia dalszych kroków, np. zmiany w zamówieniu, wydłużenie czasu dostawy. W takim przypadku Klient ma również możliwość odstąpienia od umowy.

W wyjątkowych przypadkach czasy dostawy mogą zostać wydłużone, o czym Klienci są informowani przy składaniu zamówienia.

  • Transport, sposób dostawy, sposób powiadomienia o dostarczeniu przesyłki, data i miejsce odbioru przesyłki są zgodne z warunkami handlowymi przewoźnika.
  • Dokument podatkowy jest częścią przesyłki i służy jako dowód gwarancji.
  • W przypadku, gdy Klient nie odbierze towaru pod wskazanym przez niego adresem dostawy i towar wróci do Sprzedającego, Sprzedawca ma prawo odstąpić od umowy. W takim przypadku Sprzedający jest uprawniony do jednostronnego potrącenia kwoty, z kosztów poniesionych przez Klienta na dostawę zamówienia, w celu wyrównania szkody, którą poniósł z powodu naruszenia przez Klienta zobowiązania przejęcia towaru (niniejsze porozumienie nie wpłynie na roszczenia Sprzedawcy z tytułu poniesionych przez niego szkód ponad kwotę kosztów za dostawę towaru). Za zgodą Klienta Sprzedawca ponownie dostarcza towar do Klienta na jego koszt i tylko po otrzymaniu opłaty za ponowną dostawę. Dotyczy to również przypadków, w których Klient nie ponosił kosztów pierwszej próby dostawy (bonus z bezpłatną dostawą itp.).

Metoda płatności:

  • Przelewy24: Klient uiści opłatę z góry szybkim przelewem bankowym za pośrednictwem bezpiecznej strony internetowej Przelewy24 należącej do firmy PayPro SA. Po otrzymaniu przesyłki od przewoźnika Klient nie ponosi już żadnych dodatkowych kosztów. Jeżeli Klient nie uiści opłaty za towar bez zbędnej zwłoki po złożeniu zamówienia, i to nawet po wcześniejszym otrzymaniu wezwania do zapłaty od Sprzedającego, Sprzedawca ma prawo od umowy odstąpić.
  • Przelewem bankowym: Klient uiści opłatę zakupu z góry przelewem na konto Sprzedawcy: 79102013900000690206340451 PKO Bank Polski. Po wysłaniu zamówienia zostaną wyświetlone dane niezbędne do przelewu - kwota, numer konta, nazwa przelewu. Informacje te są również wysyłane do Klienta w potwierdzeniu zamówienia na jego adres e-mail. Po otrzymaniu przesyłki od przewoźnika Klient nie ponosi już żadnych dodatkowych kosztów. Jeżeli Klient nie uiści opłaty za towar bez zbędnej zwłoki po złożeniu zamówienia, i to nawet po wcześniejszym otrzymaniu wezwania do zapłaty od Sprzedającego, Sprzedawca ma prawo od umowy odstąpić.
  • Płatność kartą online: Klient uiści opłatę zakupu z góry kartą debetową Visa Classic, Visa Electron, MasterCard, Diners Club, PBK, JCB, American Express. Przy akceptacji kart płatniczych jest stosowane rozwiązanie 3D-Secure. Po otrzymaniu przesyłki od przewoźnika Klient nie ponosi już żadnych dodatkowych kosztów. Jeżeli Klient nie uiści opłaty za towar bez zbędnej zwłoki po złożeniu zamówienia, i to nawet po wcześniejszym otrzymaniu wezwania do zapłaty od Sprzedającego, Sprzedawca ma prawo od umowy odstąpić.
  • Płatność za pobraniem: Klient uiści opłatę za zakup po otrzymaniu towaru.